چینش وسایل - چیدمان و جابجایی لوازم

چینش وسایل - چیدمان و جابجایی لوازم - بارکو اصفهان


چیدمان و جابجایی لوازم آخرین کاری است، وقتی شما در‌حال جابجایی به خانه جدید هستید در‌ ذهن شما نقش می‌بندد. برای شروع اسباب کشی در اصفهان، باید کارهای دیگری را انجام دهید. از جمله این موارد امضا قرارداد خانه جدید، نصب تاسیسات و وسایل رفاهی و بسته بندی وسایل است. اما وقتی به خانه جدید می‌رسید و آماده مرتب کردن آن هستید، با چالش جدیدی روبرو می‌شوید. آن هم چگونگی چیدمان و جابجایی لوازم پس از اسباب کشی در اصفهان است. برای باز کردن سریع جعبه‌ها، صبر، عزم و یک سیستم خوب نیاز دارید. ما (بارکو اصفهان) نمی‌توانیم به شما صبر و عزم را بدهیم. اما می‌توانیم یک سیستم خوب برای باز کردن سریع جعبه‌ها به شما ارائه دهیم.

فهرست تصاویر

چینش وسایل 1 لوازم ضروری

چینش وسایل 2چیدمان لوازم آَشپزخانه

چینش وسایل 3 مرتب کردن کمد ها

مرحله اول، قبل از اسباب کشی شروع می‌شود: بسته بندی وسایل

برای انجام پر سرعت چیدمان و جابجایی لوازم، فهرستی از محتویات هر جعبه تهیه کنید. به هر جعبه یک شماره اختصاص دهید که آن را در داخل و خارج جعبه بنویسید. قبل از بسته شدن جعبه، از داخل جعبه با تلفن همراه عکس بگیرید تا محتویات جعبه قابل مشاهده باشد. با استفاده از رنگ یا برچسب، جعبه‌های خود را از هم متمایز کنید. این کار چیدمان و جابجایی لوازم را برای‌شما و ‌فردی که برای اسباب کشی در اصفهان استخدام کرده‌اید، آسان می‌کند. وسایل هر اتاق را در جعبه‌های جداگانه قرار دهید. هر جعبه را با ترکیبی از اقلام آشپزخانه و وسایل حمام یا دکور اتاق خواب یا اتاق نشیمن پر نکنید.

هر وسیله‌ای که برای تنظیم تخت خود در شب اول برای خانه جدید نیاز دارید، در یک جعبه بسته‌بندی کنید. بالش، پتو و ملحفه باید همگی در یک جعبه قرار بگیرند، این کار را برای وسایل هر اتاق تکرار کنید. بنابراین شما مجموعه‌ای از جعبه‌هایی دارید که به راحتی در دسترس هستند تا تخت‌خواب خود را خیلی سریع نصب کنید. برای چیدمان و جابجایی لوازم ابتدا جعبه‌ای را باز کنید که که خانه نو به آنها نیاز دارید. این مجموعه‌ای شامل وسایلی از جمله لباس‌های تمیز، بطری‌های آب، مسواک، رول دستمال کاغذی توالت و هر نوع دارو.

وسایل ضروری بعد از اسباب کشی - چیدمان و جابجایی لوازم

وسایل ضروری بعد از اسباب کشی – چیدمان و جابجایی لوازم – بارکو اصفهان

چینش وسایل 1 لوازم ضروری

در مرحله بعدی برای چیدمان و جابجایی لوازم از اتاق کودکان شروع کنید

جابه‌جایی برای کودکان خردسال عجیب و خسته‌کننده است. بعد از انتقال به مکان جدید، بهتر است که چیدمان و جابجایی لوازم را از اتاق کودکان شروع کنید. به ویژه اگر نوزادی دارید!!! یکی از دلایل اصلی اولویت دادن به چیدمان و جابجایی لوازم اتاق کودکان، ایجاد فضای آرام برای پیش‌بردن کارها است. کودکان در روز انرژی زیادی دارند و بسیار پرجنب‌و‌جوش هستند و بعد از جابه‌جایی ممکن است کمی بی‌تاب شوند. بنظر barkooesf، بهتر است اول برای آنها مکانی را برای استراحت و بازی فراهم کنید. بنابراین، چیدمان و جابجایی لوازم اتاق‌کودک اولویت دهید، مثلاً تخت‌خواب کودک را بچینید، لباس‌ها را در کمد قرار دهید. سپس اسباب‌بازی‌ها را در مکان مناسب قرار بدهید و درنهایت به بخش‌های دیگر بروید.

در چیدمان و جابجایی لوازم اولویت بعدی با اتاق های خواب است

بعد از اتاق کودکان، نوبت به اتاق خواب می‌رسد. قطعاً به این موضوع پی‌برده‌اید که اسباب‌کشی چقدر سخت و خسته‌کننده است. در نتیجه، در طول روز نیاز دارید که کمی استراحت کنید. تا با انرژی بیشتری به چیدمان و جابجایی لوازم خود بپردازید. تلاش کنید هر بخش را به طور کامل مرتب کنید. تا به صورت منظم و سازماندهی شده این فرآیند را ادامه دهید. بهتر است برای انجام چیدمان اتاق خواب، به‌ترتیب اقدام کنید. در ابتدا لوازم کوچک مانند لباس‌ها و اشیاء شخصی را در کمدها و مکان مناسب آنها قرار دهید. سپس به چیدمان و جابجایی لوازم بزرگتر مانند بستن تخت‌خواب و غیره بپردازید. در نهایت از فضای آن برای ذخیره و سازماندهی لوازم خود بهره‌برداری کنید.

حالا نوبت به چیدمان و جابجایی لوازم و وسایل آشپزخانه می‌رسد

بدون شک، آشپزخانه یکی از قسمت‌های حیاتی در هر خانه است. اگر فرزند ندارید، باید چیدمان و جابجایی لوازم آن را به عنوان اولویت اصلی خود در نظر بگیرید. اولین کار، قرار دادن یخچال در مکان مناسب آن است و سپس باید خوراکی‌ها در آن مرتب کردن کنید. خوراکی‌هایی که نیاز به نگهداری در سرما دارند، مانند گوشت و سایر مواد غذایی باید سریعاً در فریزر قرار گیرند. تا از فاسد شدن آنها جلوگیری شود. سپس، نوبت چیدمان و جابجایی لوازم و اقلام ضروری مانند شوینده‌ها، دستکش و سایر لوازم مورد نیاز در آشپزخانه است. این اقلام قطعاً برای انجام کارهای خانه لازم خواهند بود.

چیدمان لوازم آشپزخانه - چیدمان و جابجایی لوازم

چیدمان لوازم آشپزخانه – چیدمان و جابجایی لوازم – بارکو اصفهان

چینش وسایل 2چیدمان لوازم آَشپزخانه

بنابراین، بهتر است این اقلام قبل از هر فعالیت دیگری در دسترس شما قرار بگیرند. در مرحله بعدی، بارکو اصفهان توصیه می‌کند چیدمان و جابجایی لوازم و ظروفی که بیشتر از آنها استفاده می‌کنید انجام‌دهید. معمولاً ظروف دستی مانند: لیوان، بشقاب و موارد مشابه را که اولویت بیشتری دارند از بسته‌بندی خارج کنید. سپس می‌توانید هر وسیله‌ای که برای آشپزخانه استفاده می‌شود را بر اساس سلیقه خود در کابینت‌ها ترتیب دهید. سعی کنید چیدمان و جابجایی لوازم مانند قابلمه را به صورت تودرتو درون کابینت قرار‌داده تا فضای کمتری اشغال شود.

این بار موارد اضافی و لوازم کمدها را چیدمان کنید

این بار چیدمان و جابجایی لوازم کمد انجام دهید. ابتدا به کمد لباس‌ها بروید و فضای ذخیره کردن وسایل اضافه و اقلام حجیم را مد نظر قرار دهید. سپس به زمانی که وسایل حمام و توالت را باز کردید برگردید و حوله‌های اضافی را جمع آوری کنید. همچنین، جعبه لباس‌های خارج از فصل را که در حین باز کردن جعبه‌های اتاق خواب خود کنار گذاشتید، پیدا کنید. سپس این موارد را بیرون بیاورید و در جایی که تمایل دارید مانند کمد، اتاق مهمان یا هر جای دیگری قرار دهید.

همچنین، در هنگام چیدمان و حمل اثاثیه منزل در اصفهان، بهتر است از سیستم دسته‌بندی استفاده کنید. می‌توانید چیدمان و جابجایی لوازم لباس‌ها را بر اساس نوع (مانند پیراهن‌ها، شلوارها، لباس‌های ورزشی و..) و یا بر اساس فصل (مانند بهار، تابستان، پاییز و زمستان) دسته‌بندی کنید. بر اساس تجربه barkooesf این کار موجب می‌شود تا لباس‌ها را به راحتی پیدا کنید و فضای بیشتری نیز داشته‌باشید. همچنین، می‌توانید از جعبه‌ها و سبد‌های مختلف برای ذخیره لوازم کوچک‌تر مانند جوراب‌ها، کمربندها و لوازم جانبی استفاده کنید. با این کار، کمد خود را منظم و تمیز نگه داشته و به لوازم مورد نیاز دسترسی پیدا خواهید کرد.

مرتب سازی کمد - چیدمان و جابجایی لوازم

مرتب سازی کمد – چیدمان و جابجایی لوازم – بارکو اصفهان

چینش وسایل 3 مرتب کردن کمد ها

بخش نهایی کار، چیدمان و جابجایی لوازم برای دکوراسیون

مرحله نهایی، پس چیدمان و جابجایی لوازم دکوراسیون خانه است. از نظر فنی، این یک مرحله اختیاری است، زیرا در حال حاضر نیازی به انجام آن ندارید. برخی از متخصصان بارکو اصفهان توصیه می‌کنند که حداقل یک ماه قبل از شروع دکوراسیون خانه، در آن‌جا زندگی کنید. تا احساس واقعی از محل زندگی خود پیدا کنید. اما اگر هنوز علاقه‌مند به انجام این کار هستید، زمان مناسب مانند روز اسباب‌کشی نیست. تا خانه جدیدتان را به عنوان یک خانه واقعی احساس کنید.

می‌توانید با توجه به سلیقه دلخواه خود، لوازم دکوراسیونی را که می‌خواهید در خانه خود قرار دهید، انتخاب کنید. چیدمان و جابجایی لوازم را می‌توانید با تغییر محل قرار‌دادن قاب‌های عکس، گلدان‌ها، شمعدان‌ها و سایر اشیاء دکوراسیونی شروع کنید. فضای خانه خود را تغییر دهید و به آن طراوت و زندگی بیشتری ببخشید. همچنین، می‌توانید با تغییر رنگ دیوارها، پرده‌ها و فرش‌ها، اتاق‌های خود را به شکلی جدید و دلخواه ترتیب دهید. با انجام این فعالیت‌ها، خانه خود را به یک محیط زیبا و آرامش‌بخش تبدیل کنید.

نتیجه گیری در چیدمان خانه بعد از اسباب کشی به خانه جدید

پس از اسباب کشی، چیدمان و جابجایی لوازم در خانه بسیار اهمیت دارد. این فرآیند می‌تواند به شما کمک کند تا خانه خود را به شکلی منظم و سازمان‌یافته تر ترتیب دهید. در مرحله اول جابجایی، می‌توانید از این فرصت برای دسته‌بندی و دور انداختن اجناس غیرضروری استفاده کنید. در ادامه، می‌توانید لوازم را بر اساس نیاز و کاربردشان در مکان‌های مناسب قرار دهید. در نهایت، می‌توانید جزئیات ریز مانند تنظیم کتابخانه‌ها، آشپزخانه و دکوراسیون را بررسی کنید. اینگونه، شما می‌توانید چیدمان و جابجایی لوازم خانه‌ی جدید خود را به شکلی که دوست دارید، طراحی و سازماندهی کنید. همچنین با سرعت از این فرآیند خسته کننده را به پایان برسانید.

سوالات متعدد برای چیدمان و جابجایی لوازم پس از اسباب کشی

  1. چگونه می‌توان لوازم خانه را بهینه در جعبه‌ها بسته‌بندی کرد؟

از جعبه‌های مقاوم و با اندازه مناسب استفاده کنید و لوازم را به دسته‌های کوچک تقسیم کنید. روی هرکدام برچسب بزنید.

  1. چگونه می‌توان لوازم خانه را به ترتیب در خانه جدید چیدمان کرد؟

barkooesf به شما می‌گوید تمام لوازم خانه را یکجا باز نکنید. اتاق به اتاق حرکت کنید و لوازم را به ترتیب استفاده در هر اتاق بچینید.

  1. چگونه می‌توان برای چیدمان و جابجایی لوازم شخصی، در جعبه‌ها به درست بسته‌بندی کرد؟

از جعبه‌های کوچک و قابل حمل برای بسته‌بندی لوازم شخصی استفاده کنید. آنها را به ترتیب استفاده در دسترس قرار دهید.

موضوع چگونه چیدمان و جابجایی لوازم را 1روز بعد اسباب‌کشی به سرعت تمام کنیم؟
نویسنده علی اکبر اعتصامی
تاریخ 6 شهریور 1402
مراحل چیدمان بعد از اسباب کشی بسته بندی صحیح، چیدمان اتاق کودک، چیدمان آشپزخانه، چیدمان کمد ها

بدون نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *