جابجا کردن اثاثیه - حمل اثاثیه منزل در اصفهان

جابجا کردن اثاثیه - حمل اثاثیه منزل در اصفهان - بارکوی اصفهان


حمل اثاثیه منزل در اصفهان کاری دشوار است زیرا اصفهان ترافیک دارد. همچنین شهر بزرگی است و به دلیل ساختار آن خودروهای سنگین اجازه جابجایی در هرجا را ندارند. به همین خاطر بسیار مهم است وسایل خود را به درستی جمع آوری و بسته بندی کنید. شما زمانی که می خواهید اساس کشی انجام دهید کافی است با شرکت بارکو اصفهان تماس بگیرید. کارمندان ما به سرعت در کمترین زمان به محل شما می آیند و کار جابجایی وسایل شما را انجام می دهند. شما بدون نگرانی می توانید از بهترین باربری حمل اثاثیه منزل در اصفهان درخواست کامیون دهید.

فهرست سرتیترها:

چگونه مبلمان و وسایل سنگین را به تنهایی جابجا کنیم:

برای یک اساس کشی مناسب ارزیابی کنید و برنامه ریزی کنید:

نحوه جمع کردن درست وسایل قبل از درخواست کامیون:

دالی ها راحت ترین تجهیزات جابجایی وسایل سنگین اثاثیه:

مبلمان را به کوچکترین قسمت های آن تقسیم کنید:

نحوه درست بلند کردن و جابجا کردن وسایل اساس کشی:

بالا و پایین رفتن از پله ها و رعایت نکاتی درباره آن:

نتیجه گیری از مقاله نحوه حمل اثاثیه با برنامه ریزی:

سوالات متداول در مورد مقاله نحوه حمل اثاثیه با برنامه ریزی:

فهرست تصاویر:

اثاثیه 1- حمل کمد با دالی

اثاثیه 2- حمل مبل

اثاثیه 3- بلند کردن مبل

چگونه مبلمان و وسایل سنگین را به تنهایی جابجا کنیم:

آیا عالی نیست اگر هر بار که نقل مکان می کنید از کمک حرفه ای برای انجام سریع و آسان کار برخوردار باشید؟. اگرچه ممکن است ایده آل باشد، اما به احتمال زیاد زمانی فرا خواهد رسید. که بدون هیچ کمکی از طرف حرفه ای در حال حرکت هستید. این شامل جابه جایی اثاثیه سنگین توسط خودتان نیز می شود.

عنوان حمل اثاثیه منزل در اصفهان
نویسنده مریم سلیمانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1791 کلمه
مدت زمان مطالعه 18 دقیقه

اکنون، به خاطر داشته باشید که جابجایی اثاثیه سنگین به تنهایی به این معنا نیست که شما در واقع کاملاً تنها هستید. فقط به این معناست که جابجایی های حرفه ای به شما کمک نمی کنند. یک نفر نمی تواند یک کاناپه را از پله ها بالا یا پایین بیاورد. یا یک کامیون در حال حرکت را با تمام محتویات خانه خود، از جمله وسایل سنگین، بار کند. اما تفاوت بین کمک گرفتن از یک شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان و انجام یک جابجایی با خانواده بسیار فاحش است. شما می خواهید زمانی که زمان انتقال اثاثیه سنگین به بیرون می رسد، برنامه ای داشته باشید. از خانه قدیمی خود و به خانه جدید خود. به تصویر اثاثیه 1 نگاه کنید.

برای یک اساس کشی مناسب ارزیابی کنید و برنامه ریزی کنید:

برای اهداف ما، بیایید فرض کنیم که شما یک بدنساز نیستید یا برای حمل بارهای سنگین مناسب نیستید. بیایید به این موضوع بپردازیم که چگونه اینکار را با بهترین باربری حمل اثاثیه منزل انجام دهیم. اثاثیه سنگین را بدون اینکه افراد حرفه‌ای barkooesf در کنار شما باشند جابه جا کنید. وقتی صحبت از جابجایی اثاثیه سنگین می‌شود، هدف این است که تا حد امکان کارآمد باشید. هر کالای سنگینی را که باید به کامیون در حال حرکت بروید، فهرست کنید. سپس بفهمید چه زمانی و کجا باید بارگیری شود. به طور کلی، وسایل سنگین به سمت پشت تخت کامیون و اطراف کناره‌ها می‌روند. تا در حمل اثاثیه منزل در اصفهان به تعادل بار کمک کنند و تمام وسایل شما را ایمن نگه دارند.

این بدان معناست که شما حتما کارهای سنگین را اول انجام می‌دهید. سپس با جعبه‌های سبک تر و وسایل کوچکتر جاهای خالی را پر می‌کنید. ترتیبی را که با هر تکه مبلمان سروکار دارید، اولویت بندی کنید. مجدداً توجه داشته باشید که بزرگ ترین و سنگین ترین اقلام در ابتدا انجام می شوند. اگرچه ایجاد یک طرح حمله ممکن است فقط یک گام دیگر در لیست کارهای بی پایان به نظر برسد. بلاخره با بهترین باربری حمل اثاثیه منزل به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. اما در زمان و تلاشی که بعداً برای چیدمان مجدد همه آن اثاثیه سنگین روی کامیون صرف می‌شود، صرفه جویی می‌کند.

حمل کمد چوبی با دالی - حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل کمد چوبی با دالی – حمل اثاثیه منزل در اصفهان – بارکوی اصفهان

اثاثیه 1- حمل کمد با دالی

نحوه جمع کردن درست وسایل قبل از درخواست کامیون:

شما اولین کسی نیستید که باید بفهمید چگونه اثاثیه سنگین را خودتان جابجا کنید. این خبر خوبی است زیرا به این معنی است که نوآوری های خوبی برای جابجایی ها وجود دارد. پس تصمیم بگیرید که دوست دارید فقط یکبار از آن ها استفاده کنید. یا ممکن است آنها را برای جابجایی های بعدی دوست داشته باشید. این موارد حمل اثاثیه منزل در اصفهان را می توان خریداری یا اجاره کرد.

برای جابجایی اثاثیه سنگین به تنهایی به موارد زیر نیاز دارید:

  • تسمه های متحرک: این دستگاه‌های مفید که «تسمه‌های بلندکننده» یا «تسمه‌های مبلمان» نیز نامیده می‌شوند. هنگام بلند کردن یک وسیله سنگین، مقداری از وزن را از کمر و بازوهای شما منتقل می‌کنند. تا مدیریت آن به طور قابل توجهی آسان‌تر شود و قابل تنظیم هستند. بنابراین مطمئن شوید که آنها را متناسب با اندازه مبلمانی که بلند می کنید و اندازه بدن خود تنظیم کنید.
  • لغزنده مبلمان: اینها برای جابجایی اثاثیه سنگین به تنهایی ضروری هستند. لغزنده های مبلمان بهترین باربری حمل اثاثیه منزل معمولاً از پلاستیک تک یا چند قسمتی ساخته می شوند. در زیر هر پایه یا گوشه مبلمانی که در حال حرکت هستید قرار می گیرند. تا به راحتی روی زمین از جمله روی فرش سر بخورد. زیرا آنها با ایجاد یک مانع متحرک بین کالا و کف کار می کنند، اصطکاک را کاهش می دهند. که می تواند جابجایی اثاثیه سنگین را سخت کند و خطر آسیب به چوب سخت، کاشی یا فرش شما را کاهش می دهد. به تصویر اثاثیه 2 نگاه کنید.

دالی ها راحت ترین تجهیزات جابجایی وسایل سنگین اثاثیه:

دالی های مبلمان: دو نوع دالی مبلی وجود دارد که هنگام اسباب کشی barkooesf برای شما مفید خواهد بود. اگرچه احتمالاً می توانید تنها با داشتن یک نوع آن راحت شوید. اما بهترین باربری حمل اثاثیه منزل هر دو مدل دالی را برای شما فراهم می کند. اولی یک سکوی چهارچرخ مربعی، با یا بدون دسته برای فشار دادن است. دیگری یک کامیون دستی دو چرخ است که پایه کوچکتری نسبت به سکوی چهارچرخ مربعی دارد. اما به توزیع وزن به صورت عمودی کمک می کند و برای وسایل بلند مناسب است. قبل از شروع فشار دادن، وسایل را با طناب یا تسمه های اضافی به دالی محکم کنید. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به مقاله پنج راهکار بسته بندی اثاثیه مراجعه کنید.

مبلمان را به کوچکترین قسمت های آن تقسیم کنید:

هر چه بیشتر بتوانید هر یک از وسایل سنگین را خرد کنید، بهتر است. این بدان معناست که تمام قطعات قابل جابجایی، از جمله بالشتک ها، دستگیره ها، پاها، کشوها و… را جدا کنید. تا به طور جداگانه جابجا شوند، و همچنین چیزهایی مانند برش ها و چارچوب تخت را بشکنید. اگر برای انجام این کار مجبور شدید پیچ ​​ها یا قطعات کوچک دیگری را بردارید. حتماً با کمک حمل اثاثیه منزل در اصفهان مواد کوچک هر مورد را در یک کیف نگهداری کنید. روی آن برچسب بزنید تا بدانید همه آن قطعات برای چیست.

از تکنیک های صحیح بلند کردن بدن بارکو اصفهان پیروی کنید. همانطور که احتمالاً می‌توانید از فهرست ابزار مورد نیاز متوجه شوید. بیشتر از آنچه که بلند می کنید، می خواهید مبلمان سنگین را بلغزانید، فشار دهید و بکشید. این به طور قابل توجهی استرس کمتری به بدن شما وارد می کند و کل کار را بسیار آسان تر می کند. با این حال، هنگامی که به یک پلکان برخورد می کنید یا زمان بارگیری کالا در کامیون بهترین باربری حمل اثاثیه منزل فرا می رسد. کشیدن و سر خوردن آن را قطع نمی کند. ایمنی همیشه باید در اولویت باشد، بنابراین قبل از بلند کردن مطمئن شوید که چگونه آن را به درستی انجام دهید.

حمل کردن مبل - حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل کردن مبل – حمل اثاثیه منزل در اصفهان – بارکوی اصفهان

اثاثیه 2- حمل مبل

نحوه درست بلند کردن و جابجا کردن وسایل اساس کشی:

بر اساس نیازهای خود روی کمرتان خم نشوید. بزرگترین چیزی که می خواهید هنگام بلند کردن اثاثیه سنگین به خاطر بسپارید. این است که وزن را در پاهای خود حمل کنید نه پشت خود. برای نشستن صحیح وزنه، به جای خم شدن، برای بلند کردن اولیه روی زانوهای خود چمباتمه بزنید. این کار حمل اثاثیه منزل در اصفهان باعث می‌شود که قسمت عمده‌ای از قسمت‌ها روی دست‌ها و پاهای شما قرار گیرد. وسایل را نزدیک بدن خود حمل کنید. تا جایی که می توانید اثاثیه سنگین را نزدیک بدن خود حمل کنید. این کار چند چیز را انجام می دهد از جمله:

  • حفظ تعادل بدن
  • درگیر کردن بازوها و شانه های شما در کار (جایگزین بسیار بهتری برای ساعد شما).

هنگام بلند کردن یا حمل کردن بدن خود را نچرخانید. در حالی که با یک اثاثیه سنگین بلند می‌کنید. و راه می‌روید تا جایی که می‌توانید بدن خود را ثابت نگه دارید. همچنین اگر توجه کنید کارگران بهترین باربری حمل اثاثیه منزل هم این نکات را رعایت می‌کنند. زیرا چرخاندن یا انجام سایر حرکات سریع می‌تواند منجر به آسیب شود. برای مواقعی که نیاز به پیچیدن یا چرخش دارید، اجازه دهید باسنتان جلو بیاید و سپس به جای برعکس، با پاهایتان دنبال کنید. نکته ایمنی دیگری که نباید نادیده بگیرید: مطمئن باشید که همیشه می‌توانید ببینید به کجا می‌روید. ممکن است سخت باشد زمانی که یک زره پوش جلوی دید شما را می‌گیرد. اما هرگز نباید کاملاً در جایی که می‌روید دید شما را بگیرد. و از آنجا که بدن شما تمایل دارد به جایی که چشمان شما می‌روند، سر خود را رو به جلو نگه دارید. به تصویر اثاثیه 3 نگاه کنید.

بالا و پایین رفتن از پله ها و رعایت نکاتی درباره آن:

مجبور به جابه‌جایی مبلمان سنگین از پله‌ها به بالا یا پایین، لایه دیگری از پیچیدگی را به یک کار دشوار می‌افزاید. اما همیشه روشی برای دور زدن آن وجود دارد. این جزو نکاتی است که برای بهترین باربری حمل اثاثیه منزل باید رعایت کنید. برای جابجایی اثاثیه سنگین روی پله‌ها، باید با یک شریک کار کنید. این چیزی نیست که بخواهید خودتان آن را انجام دهید. کالا را با کمک بالا و پایین ببرید. به این معنی که فردی که پایین تر از پله است، وسیله را از سطح پایینی خود حمل می کند. فردی که در بالای پله قرار دارد، کالا را از سطح بالایی حمل می کند. خیلی آهسته پیش بروید، با شخصی که در پایین است سرعت را تنظیم می کند.

ظاهر می تواند فریبنده باشد. اگر کالایی سنگین اما کوچک است، باز هم می‌خواهید دو نفر را سر کار بگذارید. از پله‌ها به آرامی و عمدا با استفاده از روش بالا به پایین پایین بروید. مثل همیشه، صرفاً برای اینکه کاری را چند دقیقه سریعتر انجام دهید، خطر آسیب جدی را ندارد. وقت بگذارید و در کار عجله نکنید. پس کارگران حمل اثاثیه منزل در اصفهان این کار را برایتان انجام می دهند.

بلند کردن مبل به تنهایی - حمل اثاثیه منزل در اصفهان

بلند کردن مبل به تنهایی – حمل اثاثیه منزل در اصفهان – بارکوی اصفهان

اثاثیه 3- بلند کردن مبل

نتیجه گیری از مقاله نحوه حمل اثاثیه با برنامه ریزی:

ما در این مقاله در مورد تجهیزاتی که به شما در حمل اثاثیه منزل کمک می کند گفتیم. همچنین شما برای یک اساس کشی منظم بهتر است برنامه ریزی داشته باشید. این کار به شما کمک می کند تا بدون مشکلی اثاثیه خود را جابجا کنید. همچنین برنامه ریزی درست باعث می شود هیچ کدام از وسایل شما گم نشود. مخصوصا در اساس کشی احتمال گم شدن وسایل کوچک بسیار زیاد است. شرکت بارکو اصفهان در این امر به شما کمک می کند.

سوالات متداول در مورد مقاله نحوه حمل اثاثیه با برنامه ریزی:

  1. زمانی خواستیم به جایی دیگر نقل مکان کنیم، چه کنیم؟

به سایت barkooesf مراجعه و درخواست کامیون دهیم.

  1. برای جابجایی وسایل سنگین چه راه حلی است؟

استفاده از دالی اثاثیه جابجایی

  1. چرا باید نکات ایمنی را رعایت کنیم؟

تا سلامتی خود را تضمین کنیم.

بدون نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *