حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان


حمل اثاثیه منزل در اصفهان  بند حمل مبلمان به دنبال تسمه های قابل تنظیم بالابر برای اجسام با طول های مختلف و همچنین محرک هایی با اندازه های مختلف باشید. بالابرهای لیفتراک و جرثقیل های متحرک که در اینجا نشان داده شده اند برای حرکت در زمین صاف عالی هستند. بلند نکنید یا نکشید – فشار دهید. سرسره های مبلمان در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد و می توان آنها را در مراکز خرید محلی و آنلاین برای حمل اثاثیه منزل نجف آباد خریداری کرد. همچنین ساختن سرسره خود از ظروف پلاستیکی، فریزبی، ملحفه، پتوهای قابل حمل، حوله و فرش آسان است. از موبرهای پلاستیکی سفت برای فرش و از موبرهای پرشده برای کف‌های نرم و سخت استفاده کنید.

فهرست مطالب

چگونه می توانید اجسام را بلند و جابجا کنید؟

حمل اجسام بلند در حمل اثاثیه در اصفهان چگونه است؟

نحوه جابجایی مبل چگونه است: مبل را صاف نگه دارید

مبلمان را در روند حمل اثاثیه نجف آباد با پتو محافظت کنید

روکش تشک درست کنید تا بتوانید به راحتی جابجا کنید!

فنر جعبه را برش داده تا در راه پله به مشکل نخورید

جایی که قرار است وسایل فرود آید را برنامه ریزی کنید

یک تکیه گاه را به عقب برگردانید تا یک اهرم درست کنید!

نوار توقف درب را بردارید تا در حین جابجایی به مشکل نخورید

روش صحیح و نحوه قرار گیری اصولی پاها در اسباب کشی!

فهرست تصاویر

حمل اثاثیه منزل نجف آباد  1

بهترین حمل اثاثیه   2

اصول جابجایی مبلمان  3

عنوان حمل اثاثیه منزل در اصفهان
نویسنده زهرا بهرامی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500
زمان مطالعه 15 دقیقه

چگونه می توانید اجسام را بلند و جابجا کنید؟

شانه های خود را هنگام حمل اثاثیه منزل در اصفهان در یک خط نگه دارید و به باسن خود نگاه کنید. چرخاندن پاها بهتر از چرخش و بلند کردن همزمان است. هنگام گاز گرفتن سر خود را بالا نگه دارید. وقتی مسئول هستید، به جلو نگاه کنید، نه به جلو. چه در حال جابجایی باشید و چه صرفاً شلوغی، جابجایی اثاثیه سنگین  توسط بارکو اصفهان کار بسیار زیادی است. از این تکنیک ساده برای جابجایی اجسام سنگین و نامناسب بدون آسیب رساندن به پشت، خانه یا مبلمان خود استفاده کنید. چگونه اثاثیه سنگین را خودتان جابجا کنید – از سر خود استفاده کنید نه از پشت.

حمل اجسام بلند در حمل اثاثیه منزل در اصفهان چگونه است؟

حرکت اجسام بلند به بالا و پایین کمد بلند، کابینت نصب و یا قفسه ها دشوار است. کار دو نفر را انجام می دهد. مورد را وارونه کنید و یک نفر بالا و دیگری پایین را حمل کند. این کار وزن را متوقف می کند و از چرخش خارج از کنترل جسم جلوگیری می کند. همچنین حمل و نقل کالا از پله ها به بالا یا پایین آسان است، زیرا زاویه چرخ دستی تقریباً با شیب پله ها برابر است. صندلی‌های گوشه را قلاب کنید.  حمل اثاثیه منزل نجف آباد  1 را نشان می دهد.

یک صندلی بزرگ می تواند برعکس حرکت آسان باشد. حرکت دهنده های حرفه ای را مدل کنید و یک صندلی بزرگ را به گوشه “قلاب” کنید. صندلی را به سمت خود بچرخانید تا شبیه “L” شود و آن را از در اول به عقب برگردانید. سپس آن را دور چارچوب در و از آن حلقه حلقه کنید.

حمل اثاثیه منزل نجف آباد 

حمل اثاثیه منزل نجف آبا

حمل اثاثیه منزل نجف آباد  1

نحوه جابجایی مبل چگونه است: مبل را صاف نگه دارید

اگر مجبورید مبل را به داخل راهرو و از طریق در حمل کنید، ممکن است بلند کردن آن به صورت افقی و چرخاندن آن در سراسر اتاق غیرممکن باشد. قبل از ورود به راهرو، مبل را کنار گذاشته و به سمت در بلغزانید. تقریباً همیشه می توانید از در عبور کنید. اگر کمی بیشتر از باز شدن در است، از بالای در شروع کنید و چند اینچ ببندید.

مبلمان با کمربند: عروسک شانه باندهای ورزش و بلند کردن (پدچه شانه ای که در اینجا نشان داده شده یک نوع است) با تکیه بر هالتر و گروه های عضلانی بزرگ وزن را از روی کمر می کاهد. آنها همچنین دستان شما را برای مانور دادن با دنده های نامناسب آزاد می کنند، اما استفاده از آنها در پله ها هنگام حمل اثاثیه منزل در اصفهان دشوار است زیرا وزن تا انتها به سمت پایین جابه جا می شود.

مبلمان را در روند حمل اثاثیه منزل نجف آباد با پتو محافظت کنید

پتوهای متحرک برای محافظت از وسایل و خانه شما در جابجایی توسط بارکو اصفهان ضروری هستند. مطمئناً، لیزینگ ارزان است، اما می‌توانید چند مورد را فقط با چند دلار بیشتر در مراکز خانگی یا خریداری کنید و همیشه آنها را خواهید داشت. (از آنها برای بسیاری موارد دیگر نیز استفاده خواهید کرد.) برای جلوگیری از آسیب رساندن به پایانه های شکننده و شکننده لباس ها، میزها و سایر مبلمان، وسایل را کاملاً در پتوهای متحرک بپیچید و از پتو با فیلم چسبناک محافظت کنید. 20 اینچ. x 1500 فوت یک رول فیلم کششی حدود 20 دلار در مراکز بهبود خانه و فروشگاه های لباس قیمت دارد. بهترین حمل اثاثیه   2 را نشان می دهد.

 روکش تشک درست کنید تا بتوانید به راحتی جابجا کنید!

سخت است همه جا با یک تشک سنگین و شلخته کشتی گرفت. بسیاری از تشک ها دارای دسته هستند، اما برای بلند کردن طراحی نشده اند. آنها در واقع برای کمک به شما هنگام حمل اثاثیه منزل در اصفهان و در قرار دادن تشک طراحی شده اند تا خیلی سفت نباشند. در اینجا یک راه آسان برای بالا بردن تشک وجود دارد: یک حلقه طناب ساده ایجاد کنید که به شما و کمکتان کنترل عالی می دهد. بند ناف را از دسته های تشک عبور دهید. 5 اینچ را فشار دهید. یک قطعه 1 اینچی لوله پی وی سی را روی انتهای طناب قرار دهید و سپس هر دو انتهای آن را بچرخانید و گره بزنید تا یک دستگیره بند راحت ایجاد کنید. تشک را برگردانید تا زنجیر زیر آن باشد و شما در راه باشید.

بهترین حمل اثاثیه

بهترین حمل اثاثیه

بهترین حمل اثاثیه   2

فنر جعبه را برش داده تا در راه پله به مشکل نخورید

آیا جعبه شما آنقدر بزرگ است که در راه پله یا نزدیک یک گوشه تنگ قرار بگیرد؟ شما می توانید یک جعبه “تقسیم کننده” با طراحی ویژه خریداری کنید (و چند صد دلار بپردازید) یا جعبه موجود خود را برش دهید و تا کنید تا مناسب شود. در واقع یک راه ساده و مبتکرانه در هنگام  حمل اثاثیه منزل نجف آباد  برای برش و تا کردن جعبه خود بدون آسیب رساندن به آن وجود دارد. روکش پارچه ای را بردارید ( خسته کننده ترین قسمت کل این فرآیند، برداشتن منگنه ها است) و جعبه را رو به پایین قرار دهید.

روکش تشک را در امتداد هر طرف به عقب بکشید و قاب را به سمت چپ یا راست سطح مقطع مرکزی ببرید (خود قطعه را برش ندهید). این کار را در دو طرف و در وسط انجام دهید. اکنون می توانید جعبه را مانند یک کتاب تا کنید و آن را به اطراف حرکت دهید. برای جلوگیری از باز شدن آن را با یک بند محکم کنید. برای قرار دادن مجدد آن، یک پیچ 1×2 را در امتداد قطعات متقاطع در مرکز و در قسمت داخلی قاب بیرونی بپیچید تا محکم شود. سپس روکش پارچه ای را به جای خود بچسبانید.

جایی که قرار است وسایل فرود آید را برنامه ریزی کنید

وقتی به خانه جدیدی نقل مکان می کنید، از قبل از  تصمیم بگیرید که کدام مبلمان به جلو می روند. قبل از حرکت، یک پلان طبقات را با ابعاد صحیح برای هر اتاق ترسیم کنید، مبلمان را اندازه بگیرید و یک چیدمان ایجاد کنید. سپس وقتی وسایل را جابه‌جا می‌کنید (یا کمک‌هایتان را اگر آنجا نیستید)، می‌توانید مبلمان خود را بدون اینکه دوباره آن را لمس کنید، در جای مناسب قرار دهید. برای آسان‌تر کردن کار برای جابجایی‌ها، یک کپی از نقشه را روی دیوار هر اتاق بچسبانید تا مردم در یک نگاه ببینند کارها به کجا می‌رود. اصول جابجایی مبلمان  3 را نشان می دهد.

یک تکیه گاه را به عقب برگردانید تا یک اهرم درست کنید!

قاب پشتی یا پشتی براکت عقب را پیدا کنید. اهرم قفل را از دو طرف بلند کنید (ممکن است لازم باشد از دماغه بلند استفاده کنید) و آن را مستقیماً از براکت به عقب برگردانید. همیشه اثاثیه  را در حمل اثاثیه منزل نجف آباد  از پهلو بلند کنید نه از پشت یا از پاها. قسمت کمر ساق پا را در جای خود سنجاق کنید تا باز نشود. هر چه می توانید بردارید هنگام بسته بندی مبل درب. به یاد داشته باشید: می توانید با برداشتن ساق آن را چند اینچ کوچکتر کنید. همین اصل برای هر قطعه مبلمانی که برای سبکتر یا سبکتر کردن نیاز دارید صدق می کند: دستگیره ها. کشو، قفسه ها کاسه ها و پاها را بردارید.

نوار توقف درب را بردارید تا در حین جابجایی به مشکل نخورید

گاهی اوقات 1/2 اینچ اضافی طول می کشد تا از درب عبور کنید. اگر با برداشتن درب فضای کافی باز نمی شود، قالب گیری درب را متوقف کنید. این به شما 3/4 اینچ دیگر می دهد. برای جلوگیری از فشار به دیسک های پشت یا فشار آوردن به کمر هنگام بلند کردن، نکات زیر را هنگام حمل اثاثیه منزل در اصفهان دنبال کنید: پایگاه گسترده ای از حمایت را حفظ کنید. در حالی که پاهایتان به اندازه عرض شانه باز است، یک پا را کمی جلوتر از دیگری قرار دهید (ایستادن کاراته). بایستید، فقط از ناحیه باسن و زانو خم شوید. در صورت لزوم، یک زانو را روی زمین قرار دهید و زانوی دیگر را در مقابل خود، با زاویه قائمه خم کنید .

اصول جابجایی مبلمان

اصول جابجایی مبلمان

اصول جابجایی مبلمان  3

وضعیت بدن را در هنگام حمل اثاثیه منزل نجف آباد خوب حفظ کنید. صورت خود را به جلو نگه دارید، پشت خود را صاف و سینه و شانه ها را به سمت عقب نگه دارید. این کمک می کند تا قسمت بالایی پشت شما صاف بماند در حالی که قسمت پایین کمر شما قوس کمی دارد. باسن و زانوهایتان را صاف بلند کنید (نه پشتتان). پشت خود را صاف نگه دارید و هنگام بلند کردن خم نشوید. بار را تا حد امکان نزدیک به بدن خود در سطح لگن نگه دارید.این ها نکاتی است که در بارکو اصفهان به شما یاد می دهیم.

روش صحیح و نحوه قرار گیری اصولی پاها در اسباب کشی!

از پاهای خود برای تغییر جهت در گام های کوچک در  روند حمل اثاثیه منزل در اصفهان  استفاده کنید. هنگام تغییر جهت ابتدا باسن خود را هدایت کنید. در تمام طول حرکت، شانه های خود را در راستای باسن خود نگه دارید. در حالی که فقط روی زانوها و باسن خود چمباتمه زده اید، بار را با احتیاط پایین بیاورید.جهت حمل اثاثیه عاشق اباد مقاله قبلی مارا مطالعه نمایید.

برای جابجایی وسایل باید چگونه عمل کرد؟

می توانید از پاهای حود در تغییر جهت های کوچک استفاده کنید.

برای جابجایی تشک بهترین کار چیست؟

اغلب تشک ها دارای دسته هایی برای جابجایی راحت تر هستند.

نحوه جابجایی مبل در چهارچوب در به چه صورت است؟

باید بجای بلند کردن ان را هل داده و از چارچوب در رد کنید.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *