حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان


حمل اثاثیه منزل در اصفهان کامیون دستی – در نهایت، اگر وسایل سنگین را بدون کمک جابجایی‌های حرفه‌ای جابه‌جا کنید، به یک کامیون دستی (که به آن دالی نیز می‌گویند) نیاز خواهید داشت. این ابزارها که از دو چرخ یک تاقچه و یک دسته تشکیل شده اند به گونه ای طراحی شده اند که حمل و حمل اثاثیه منزل مبارکه وسایل سنگین را آسان می کنند.

فهرست مطالب

ابزاری که دفعه بعد که حرکت می کنید باربری را آسانتر می کند

بهترین نوع تجهیزات مورد نیاز برای حمل اثاثیه منزل اصفهان چیست؟

ایا می توان در فرایند حمل اثاثیه مبارکه از نردبان کمک گرفت؟

بهترین نوع اویزان کردن وسایل در ماشین باربری چیست؟

ایا می توان کارگران باربری را خودمان انتخاب کنیم؟

چک لیستی از وسایل موردنیاز برای انجام پروسه باربری

فهرست تصاویر

حمل اثاثیه منزل مبارکه  ۱

بهترین نوع باربری در شهر  ۲

باربری خارج از شهر   ۳

عنوان مقاله حمل اثاثیه منزل در اصفهان
دپارتمان اوج شيد
نويسنده زهرا بهرامي
تعداد كلمات ۱۵۰۰ كلمه
زمان مطالعه ۱۵ دقيقه

ابزاری که دفعه بعد که حرکت می کنید باربری را آسانتر می کند

آیا باید فهرستی از ابزارهای متحرک در حمل اثاثیه منزل در اصفهان تهیه کنید؟ به ما اعتماد کنید – داشتن تمام وسایل ضروری قبل و بعد از روز اسباب کشی زندگی (و حرکت شما) را بسیار آسان تر می کند. علاوه بر ابزارهای اساسی موجود در جعبه ابزار، به تعدادی آیتم اضافی نیز نیاز دارید تا به شما در انجام حرکت کمک کنند. در حالی که بسیاری از این ابزارها اندازه کوچکی دارند، اما در مورد سهولت و کارایی جابجایی خانه تفاوت زیادی ایجاد می کنند. در بارکو اصفهان  ۲۰ ابزار ضروری وجود دارد که توصیه می کنیم دفعه بعد که حرکت می کنید در حالت آماده باش باشید. حمل اثاثیه منزل مبارکه  ۱ را نشان می دهد.

۲۰ ابزار ضروری برای اضافه کردن به لیست ابزارهای جابجایی

قیچی – این ضروری اساسی است که باید در روز حرکت و بعد از آن به همراه داشته باشید. برای بریدن نوار، باز کردن جعبه ها و باز کردن بسته های جدید به یک قیچی خوب نیاز دارید. مته برقی – یک مته برقی شارژی با کیفیت خوب برای کارهای مختلف، از جمله سوراخ کردن دیوار، مونتاژ مبلمان، و نصب دستگیره ها، کشش ها و سایر لوازم خانگی مفید خواهد بود. پیچ گوشتی چند بیتی – برای کارهای سریع، پیچ گوشتی چند بیتی ضروری است. این نوع پیچ گوشتی دارای چند بیت و نوک قابل تعویض است که می تواند برای هر تعداد کار از جمله تعویض سخت افزار و سفت کردن پیچ ها استفاده شود.

بهترین نوع تجهیزات مورد نیاز برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان چیست؟

سطح لیزر – شما باید بتوانید سطح لیزری دستی را با قیمت حدود ۲۰ دلار پیدا کنید. این ابزارهای مفید هنگام آویزان کردن تصاویر و آثار هنری به دیوار مفید هستند. آنها همچنین برای هر کار تراز و تراز کردن دیگر مفید هستند. به عنوان مثال، اگر نیاز به آویزان کردن قفسه‌های کتاب به دیوار دارید، این سطح لیزری به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که همه قفسه‌ها کاملاً صاف و در یک راستا با یکدیگر هستند.

حمل اثاثیه منزل مبارکه 

حمل اثاثیه منزل مبارکه

حمل اثاثیه منزل مبارکه  ۱

گل میخ یاب – از آویزان کردن تلویزیون گرفته تا آویزان کردن آثار هنری سنگین، برای آویزان کردن وسایل خود با خیال راحت و ایمن، باید یک گل میخ در دیوار پیدا کنید. خوشبختانه ابزارهای گل میخ یاب به راحتی پیدا می شوند و استفاده از آنها آسان است. این ابزار  در بارکو اصفهان به صاحبان خانه کمک می کند تا گل میخ های پشت دیوار خشک خانه خود را تشخیص دهند.

ایا می توان در فرایند حمل اثاثیه منزل مبارکه از نردبان کمک گرفت؟

نردبان پله ای – در روز جابجایی حتماً یک نردبان یا چهارپایه تاشو همراه داشته باشید. برای دسترسی به کابینت ها و قفسه های بلند هنگام کنار گذاشتن وسایل به یک نردبان نیاز دارید. همچنین ممکن است برای آویزان کردن آثار هنری و پرده ها به یک نردبان نیاز داشته باشید. آچار آلن – آیا نیاز به چیدن مبلمان دارید؟ احتمالاً به یک آچار آلن نیاز خواهید داشت. از صندلی های ناهار خوری گرفته تا قفسه های کتاب، بیشتر وسایل حمل اثاثیه منزل در اصفهان برای مونتاژ قطعات نیاز به استفاده از آچار آلن دارند. آچارهای آلن برای پیچاندن پیچ ها و پیچ هایی با سرهای شش ضلعی طراحی شده اند. بهترین نوع باربری در شهر  ۲ را نشان می دهد.

چکش – مطمئن شوید که فهرست ابزارهای متحرک شما شامل یک چکش است. احتمالاً به هیچ چیز فانتزی نیاز نخواهید داشت. یک چکش پنجه ای پایه تمام چیزی است که برای کوبیدن میخ و پیچ به دیوارها و مبلمان نیاز دارید. متر نواری – از اندازه گیری قالیچه و اندازه گیری پرده گرفته تا اندازه گیری درها و اندازه گیری حمل اثاثیه منزل مبارکه ، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا هنگام حرکت به متراژ نیاز خواهید داشت. اطمینان حاصل کنید که یک متر نوار بادوام که حداقل تا ۱۲ فوت امتداد دارد تهیه کنید.

بهترین نوع اویزان کردن وسایل در ماشین باربری چیست؟

نوارهای فرمان – از میخ زدن سوراخ های غیر ضروری در دیوار برای آویزان کردن آثار هنری و تصاویر خودداری کنید. برای اقلام سبک، توصیه می کنیم نوارهای آویز فرمان را انتخاب کنید. اینها به ویژه برای مستاجرانی که به دنبال جلوگیری از آسیب دیدن دیوارها هستند مفید است. برچسب‌ساز – نه تنها می‌توانید از برچسب‌ساز برای برچسب زدن جعبه‌های جابه‌جایی استفاده کنید، بلکه می‌توانید از برچسب‌ساز برای سازماندهی اقلام پس از حرکت نیز استفاده کنید. هر کسی که می‌خواهد کمد، انباری یا اتاق بازی خود را سازماندهی کند، یک برچسب‌ساز را پیدا می‌کند که بسیار مفید باشد.

بهترین نوع باربری در شهر

بهترین نوع باربری در شهر

بهترین نوع باربری در شهر  ۲

نوار لغزنده حمل اثاثیه منزل در اصفهان – هنگام نقل مکان به خانه جدید، احتمالاً باید مبلمان سنگین را جابجا کرده یا تنظیم کنید. حتی پس از ترک جابجایی ها، ممکن است تصمیم بگیرید که ترتیب را تغییر دهید. اینجاست که اسلایدرهای مبلمان مفید هستند. چسباندن آنها به پاهای حمل اثاثیه منزل مبارکه به جلوگیری از خراشیدگی کف شما کمک می کند و روند جابجایی را آسان تر می کند. نوار چسب – هنگام نقل مکان به یک خانه جدید، مطمئناً به هر دو نوار بسته بندی و نوار چسب نیاز خواهید داشت. از هر دو نوار می توان برای ایمن سازی جعبه های متحرک استفاده کرد. همچنین می توان از نوار چسب برای تعمیرات اطراف خانه استفاده کرد. باربری خارج از شهر   ۳ را نشان می دهد.

ایا می توان کارگران باربری را خودمان انتخاب کنیم؟

پیچ‌ها، میخ‌ها، مهره‌ها و پیچ‌ها – وقتی به خانه‌ای جدید می‌روید، داشتن پیچ، میخ، مهره و پیچ اضافی هیچ‌وقت ضرری ندارد. احتمالاً برای محکم کردن وسایل روی دیوارها، مونتاژ مبلمان و انجام هر گونه تعمیرات لازم به اینها نیاز خواهید داشت. لنگرها – هنگام آویزان کردن قفسه ها، آثار هنری سنگین و آینه ها روی دیوار، استفاده از لنگر دیوار خشک مفید است. این لنگرها به گونه ای طراحی شده اند که یک اتصال قوی بین دیوار و وسیله آویزان ایجاد کنند – حتی بدون تکیه گاه گل میخ. جهت مطالعه مقاله در خصوص باربری به خارج شهر مقاله قبلی مارا مطالعه نمایید.

جعبه برش – داشتن یک جعبه برش در دست زندگی شما را پس از حمل اثاثیه منزل در اصفهان بسیار آسان تر می کند. شما می توانید نوار را برش دهید و جعبه ها را به سرعت و کارآمد باز کنید بدون اینکه جعبه های واقعی را از بین ببرید. کیسه های مهر و موم وکیوم – قرار دادن لباس، لوازم جانبی و ملحفه در کیسه های مهر و موم وکیوم یکی از کارآمدترین راه ها برای سازماندهی و نگهداری این وسایل خانه پس از حمل اثاثیه منزل مبارکه است. خوشبختانه، کیسه های مهر و موم خلاء به راحتی پیدا می شوند و استفاده از آنها آسان است.

باربری خارج از شهر

باربری خارج از شهر

باربری خارج از شهر   ۳

چک لیستی از وسایل موردنیاز برای انجام پروسه باربری

قلم مو و رنگ لمسی – هنگام نقل مکان به خانه جدید و  حمل اثاثیه منزل در اصفهان ، ممکن است بخواهید دیوارها را لمس کنید – به ویژه مخصوصاً اگر صاحبان سابق میخ و پیچ را پشت سر گذاشته باشند. اطمینان حاصل کنید که یک قوطی رنگ متناسب با دیوارها (معمولاً در گاراژ برای صاحبان جدید باقی می‌ماند) و یک برس رنگ کوچک در دست دارید. چاقوی بتونه و چاقو – وقتی صحبت از سوراخ های دیوارها شد، برخی از سوراخ ها را نمی توان به سادگی رنگ کرد. سوراخ‌های عمیقی که قبلاً محل قرارگیری پیچ‌ها و لنگرهای دیواری بودند، ممکن است نیاز به پوشاندن با قلاب‌ها داشته باشند. یک محفظه کوچک از چاقو با خود به خانه جدید و همچنین یک چاقوی بتونه برای کمک به صاف کردن سوراخ ها بیاورید.

آیا می توان از مشاوران شرکت بارکو اصفهان برای اسباب کشی استفاده کرد؟

بله، مشاوران ما تمام پیشنهادات بسته بندی لازم را به شما خواهند داد.

آیا می توانم خدمات رزرو قبلی انجام دهم؟

بله، خدمات باربری و باربری قابل رزرو است

آیا خدمات بسته بندی اثاثیه را هم ارائه می دهید؟

بله در بسته بندی کادر متخصص داریم.

بدون نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *