_

شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل توسط بارکو بار اصفهان با خدمات ویژه در 24 ساعت شبانه روز 

 

 

انجام کلیه خدمات و سرویس ویژه حمل اثاثیه منزل در اصفهان با بارکو

شرکت حمل اثاثیه باربری بارکو دارای بیش از دو دهه سابقه در حوزه اسباب کشی و خدمات حمل می باشد. ما طی این سال ها توانسته ایم رضایت بیش از 90 درصد مشتریان خود را فراهم آوریم. کامیون های شرکت بارکو همگی دارای بیمه نامه رسمی هستند و شما با خیال آسوده می توانید به ما اعتماد کنید.

ما مفتخریم که در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود هستیم.

۰۹۱۳۶۱۴۸۳۷۱

_
image

حمل اثاثیه منزل در شاهین شهر

بارکو اصفهان جهت رفاه حال مشتریان خود در شاهین شهر اصفهان نیز ارائه خدمات دارد. و با متخصص ترین کارگر های اسباب کشی پاسخگوی نیاز همشهری های عزیز می باشد

image

 حمل اثاثیه منزل در بهارستان

شرکت حمل اثاثیه در اصفهان بارکو با ارائه خدمات خود در شهر بهارستان اصفهان کلیه موارد جا به جایی، چیدمان و بسته بندی را برای مشتریان خود به صورت ارزان و کاملا حرفه انجام می دهند

image

حمل اثاثیه منزل در سپاهان شهر

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان بارکو در زمینه حمل بار در سپاهان شهر نیز دارای شعبه فعال است و کلیه خدمات را از جمله بسته بندی، جا به جایی و چیدمان را به شکل ارازان و تضمینی برای شما انجام می دهند

image

هزینه حمل اثاثیه اضافی با بارکو بار

برای حمل 5 وسیله منزل هزینه اضافی دریافت می شود. این اقلام شامل ماشین لباسشویی، ساید، ماشین ظرفشویی و سایر وسایل است. 

image

بسته بندی اثاثیه منزل 

تیم متخصص شرکت بارکو بار اصفهان با در نظر گرفتن وسایل اقدام به بسته بندی مینماید. برای این امر از کارتن های چند لایه و محافظ استفاده می شود.

image

هزینه دستمزد کارگر اسباب کشی

هزینه کارگر اسباب کشی بر اساس ساعت محاسبه می شود و برای هر اسباب کشی در اصفهان 4 کارگر به همراه ماشین در نظر گرفته می شود.

_

حمل یخچال های ساید بای ساید

 

کیفیت حمل اثاثیه در اصفهان را باید همیشه در نظر داشته باشید. در زمان حمل یخچال ساید باید حتما مواد غذایی را بیرون آورید، از غذاهای فاسد شدنی استفاده کنید تا در معرض هوای بیرون یخچال فاسد نشوند. در تمام مراحل حمل و نقل، یخچال را با دقت کنترل کنید تا از آسیب دیدن آن جلوگیری شود. بهتر است از چرخ دستی استفاده کنید. با توجه به سایز و وزن یخچال باید یک چرخ دستی مناسب تهیه کنیم. چرخ دستی یخچال را به تنهایی حمل نکنید. زیرا در بسیاری از جاهایی که بالا یا پایین یا روی پله هستند نمی توان به تنهایی این کار را انجام داد. پس از قرار دادن یخچال در خودرو برای انتقال به مقصد، آن را با طناب ببندید و از بسته بودن آن مطمئن شوید. بهتر است درب ماشین را با طناب یا پارچه ببندید تا درب باز نشود، آسیبی به یخچال وارد نشود. پس از نصب دستگاه به مدت 3-5 ساعت دستگاه را روشن نکنید تا دستگاه ریستارت شود و به حالت اولیه برگردد. بارکو اصفهان کلیه این مراحل را با دقت و سرعت بالا برای شما انجام می دهند.

image
image
_

حمل گاوصندوق توسط بارکو اصفهان

 

بعضی از وسایل به دلیل وزن زیاد، مهارت خاصی برای جابجایی و حمل نیاز دارند و نمی‌توانید به تنهایی آنها را جابجا کنید. گاوصندوق نیز وسیله ای بسیار سنگین است، بنابراین برای جابجایی و جابجایی گاوصندوق باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. برای جابجایی یخچال به اطلاعاتی نیاز است که بدون این اطلاعات قادر به جا به جایی نخواهید بود و برای بسیاری می تواند خطرناک باشد. بنابراین با تماس با بارکو اصفهان ۰۹۱۳۶۱۴۸۳۷۱ می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

استفاده از خدمات حمل اثاثیه منزل در اصفهان با یک تماس

image
_

درباره بارکو اصفهان

 

بارکو اصفهان، بزرگترین باربری متخصص در امر بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در استان اصفهان می باشد که با مجوز رسمی از اتحادیه باربری ها به صورت شبانه روزی خدمات جابجایی وسایل منزل و حمل بار را با وانت، نیسان و کامیون انجام می دهد و تمامی خدمات باربری و اسباب کشی را برای شما انجام می دهد ، این شرکت با مجوز رسمی از اتحادیه باربری ها به صورت شبانه روزی خدمات اسباب کشی را در اصفهان به عنوان برترین باربری با قیمت باربری زیر نظر اتحادیه در خدمت شما در تمامی محدوده های استان اصفهان می باشد و بهترین سرویس دهی باربری حمل اثاثیه منزل در سپاهان شهر را برای اسباب کشی شما ارسال خواهد کرد.

سوالات متداول بارکو اصفهان
1
آیا بارکو بسته بندی هم انجام میدهد؟

بله. کلیه خدمات حمل اثاثیه منزل در اصفهان را با رعایت کلیه اصول به صورت 100 درصد تضمینی انجام میدهد

2
قیمت اسباب کشی چقدر است؟

تعرفه اسباب کشی به صورت ساعتی بوده است. و به ازای هر 3 ساعت برای کامیون مسقف 500 هزار تومان و تعرفه کارگر به ازاری هر 3 ساعت 240 هزار تومان است

3
بارکو اصفهان جا به جایی بین شهری هم انجام میدهد؟

بله. بارکو اصفهان جا به جایی بین شهری در بهارستان، سپاهان شهر و شاهین شهر نیز انجام می دهد

image
image
image
image
image

انجام بهترین خدمات حمل اثاثیه در اصفهان

استفاده از خدمات حمل اثاثیه با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن

بهترین شرکت باربری در اصفهان

بهترین شرکت حمل اثاثیه در اصفهان

با یک تماس حمل و نقل خود را به آسانی انجام دهید

_

نظرات مشتریان بارکو

یکی از بهترین شرکت های حمل اثاثیه ای بود که با آن ها جا جایی یخچال خودم را انجام دادم. از تیم حرفه ای این شرکت ممنونم
image

صادق کریمیجا به جایی یخچال

از تیم متخصص و حرفه ای این مجموعه بسیار سپاسگزارم. من باربری بین شهری را با این تیم انجام دادم که بسیار راضی بودم
image

مهدی کرمینوع خدمت: باربری بین شهری

بدون نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *